این مطلب ۷۵۰۳ بار خوانده شده

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا کرمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا کرمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با اشاره به فضلیت این ماه به نزول کتاب آسمانی در این ماه اشاره و بیان داشت: ماه مبارک رمضان از منظر قرآن و رسول مکرم اسلام یک ماه ویژه ای است و تنها ماهی است که در قرآن از آن نام برده شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز از برگزاری کلاس های متنوع فرهنگی ، قرآنی و مذهبی در ماه رمضان خبر داد و گفت: کلاس های نور مبین، اخلاق و محافل انس با قرآن از جمله برنامه هائی است که در ماه رمضان برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری این کلاس ها را در ماه رمضان  بالا بردن روحیه و حال معنوی پایوران و سربازان وظیفه عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به برگزاری کلاس های قرائت قرآن کریم، تفسیر و اخلاق افزود: برنامه های قرآنی در نظر گرفته شده شامل روخوانی و روان خوانی قرآن، کلاس تجوید قرآن کریم و تفسیر در طول ماه مبارک رمضان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ، بیان احکام و احادیث در سخنرانی های کوتاه همچون بین الصلاتین و یا در کنار سایر کلاس ها را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان سپاه امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد.

حجت الاسلام کرمی در ادامه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه مغفرت، رحمت و لطف الهی است، ابراز کرد: در نگاه قرآن کریم، فلسفه اساسی روزه، تقوی و پرهیز از محرمات الهی است.

وی حقیقت روزه را در تقوا و بی اعتنایی به هواهای نفسانی دانست و افزود: خودسازی و سلامت جسم و جان از دیگر مزایای روزه گرفتن است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مقالات

نظرسنجی

نظر شما در مورد طراحی سایت جدید ما و مقایسه آن با سایت قبلی چیست؟
سایت جدید بهتر است
۳۰%
سایت قبلی بهتر بود
۱۸%
سایت جدید خوب است اماکامل و جامع نیست
۱۷%
نظری ندارم
۳۶%
تمام آرا: ۵۵۱